Oferta pracy - stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa

Wójt Gminy Malechowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i rolnictwa w Urzędzie Gminy Malechowo w pełnym wymiarze czasu pracy
Wymagania niezbędne:
- Obywatel/ka Polski lub obywatel/ka Unii Europejskiej lub obywatel/ka innego państwa, któremu/ej na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem.\
- Doświadczenie zawodowe kandydata/ki:
a) wykształcenie średnie – 5 lata stażu pracy
b) wykształcenie wyższe – 3 lata stażu pracy - Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
- Nieposzlakowana opinia.
- Dobra znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie gminnym,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy – prawo ochrony środowiska,
- ustawy o ochronie zwierząt,
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
- prawo wodne,
- ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Wymagania dodatkowe:
1. Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność i obowiązkowość.
2. Odporność na stres, opanowanie.
3. Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
4. Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.
Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) realizacja zadań dotycząca produkcji roślinnej i zwierzęcej,
3) prowadzenie spraw z zakresu środowiska, ochrony przyrody, gospodarki wodnej i ochrony wód, ochrony zwierząt, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
4) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów.
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami:
Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.
2. Życiorys CV - z opisem dotychczasowej pracy zawodowej własnoręcznie podpisany.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata/ki potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczeń) potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Oświadczenie kandydata/ki podpisane własnoręcznym podpisem:
1) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
3) że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
4) o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku ds. ochrony środowiska i rolnictwa (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
5) o braku orzeczonej kary za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w postaci zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi (załącznik nr 5 do ogłoszenia),
6) o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 6 do ogłoszenia),
7) w przypadku osoby nieposiadająca obywatelstwa polskiego przedstawienie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej, 8) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 7 do ogłoszenia).
7. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8. Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem", miejscowość, data, czytelny podpis.
9. Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1. Postępowanie związane z naborem przeprowadzi komisja ds. naboru powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Malechowo.
2. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:
1) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną poinformowane indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie) o terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru,
2) rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Malechowo.
Termin i miejsce składania dokumentów:
1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska i rolnictwa " w sekretariacie Urzędu Gminy Malechowo
2. Ofertę można przesłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Malechowo 76-142 Malechowo 22A
3. Termin składania ofert: do 13 czerwca 2024 roku do godziny 15.15 - decyduje data wpływu do Urzędu.
4. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
6. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
7. Tylko kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.
Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniają wymagań formalnych zostaną odesłane kandydatom.
Wójt Gminy Malechowo
(-) Krzysztof Jarotek Malechowo,
dnia 3 czerwca 2024 r.