Oferta pracy - stanowisko ds. inwestycji

Napis "Oferta pracy" na graficznym tle.

Wójt Gminy Malechowo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. inwestycji w Urzędzie Gminy Malechowo w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagania niezbędne:

1. Obywatel/ka Polski lub obywatel/ka Unii Europejskiej lub obywatel/ka innego państwa, któremu/ej na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem.
5. Doświadczenie zawodowe kandydata/ki:

a) wykształcenie średnie – 5 lata stażu pracy
b) wykształcenie wyższe – 3 lata stażu pracy

6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
7. Nieposzlakowana opinia.
8. Dobra znajomość przepisów: - ustawy o samorządzie gminnym, - kodeksu postępowania administracyjnego, - prawo budowlane

Wymagania dodatkowe:

1. Dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność i obowiązkowość.
2. Odporność na stres, opanowanie.
3. Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów.
4. Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej,
5. Znajomość zagadnień związanych z realizacja inwestycji

Ramowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją, nadzorem i rozliczeniem zadań inwestycyjnych i remontowych,
2) kontrola i rozliczanie nadzoru inwestorskiego,
3) przygotowanie umowy na roboty budowlane,
4) oszacowanie kosztów robót budowy,
5) przygotowanie dokumentów w celu rozliczenia dofinansowania.

Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnoścami:

 Wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.
2. Życiorys CV - z opisem dotychczasowej pracy zawodowej własnoręcznie podpisany.
3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1 do ogłoszenia).
4. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje kandydata/ki potwierdzone za zgodność z oryginałem.
5. Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów (np. zaświadczeń) potwierdzających doświadczenie zawodowe, w tym spełnienie wymagań niezbędnych wskazanych w niniejszym ogłoszeniu potwierdzone za zgodność z oryginałem.
6. Oświadczenie kandydata/ki podpisane własnoręcznym podpisem:

1) o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (załącznik nr 2 do ogłoszenia),
3) że nie był/a skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (załącznik nr 3 do ogłoszenia),
4) o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku urzędniczym ds. inwestycji (załącznik nr 4 do ogłoszenia),
5) o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 5 do ogłoszenia),
6) w przypadku osoby nieposiadająca obywatelstwa polskiego przedstawienie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego, określonego w przepisach o służbie cywilnej,
7) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 6 do ogłoszenia).

7. Osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
8. Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem", miejscowość, data, czytelny podpis.
9. Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

Przebieg postępowania w sprawie naboru:

1. Postępowanie związane z naborem przeprowadzi komisja ds. naboru powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Malechowo.
2. Nabór przeprowadza się w dwóch etapach, na które składają się:

1) wstępna analiza dokumentów aplikacyjnych i ustalenie listy kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne. Osoby zakwalifikowane do II etapu zostaną poinformowane indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie) o terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru,
2) rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami.
3. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Malechowo.

Termin i miejsce składania dokumentów:

1. Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. inwestycji" w sekretariacie Urzędu Gminy Malechowo
2. Ofertę można przesłać listem poleconym na adres Urzędu Gminy Malechowo 76-142 Malechowo 22A
3. Termin składania ofert: do 28 maja 2024 roku do godziny 15.15 - decyduje data wpływu do Urzędu.
4. Oferty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
5. Wyklucza się przyjmowanie dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną z wyjątkiem dokumentów opatrzonych bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
6. Aplikacje, które nie spełnią wymagań niezbędnych podanych w ogłoszeniu zostaną odesłane kandydatom.
7. Tylko kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą elektroniczną o terminie dalszego postępowania rekrutacyjnego.

Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone. Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełniają wymagań formalnych zostaną odesłane kandydatom.

Wójt Gminy Malechowo
(-) Krzysztof Jarotek


Malechowo, dnia 16 maja 2024 r.

Facebook X

Wyświetlania: 535

Zobacz również