Zarządzenie Nr 625/2024 Wójta Gminy Malechowo z dnia 2 kwietnia 2024 r.

Zarządzenie Nr 625/2024 Wójta Gminy Malechowo z dnia 2 kwietnia 2024 r. w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących uchwały w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym oraz art. 6 ustawy z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji zarządzam, co następuje:

§ 1. 1. Zarządzam przeprowadzenie konsultacji społecznych, zwanych dalej konsultacjami, dotyczących projektu uchwały Rady Gminy Malechowo w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo.

2. Integralną część niniejszego zarządzenia stanowi projekt uchwały Rady Gminy Malechowo w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo.

3. Celem konsultacji jest poznanie opinii i uwag osób oraz podmiotów, wymienionych w §2 niniejszego zarządzenia, co do projektu Regulaminu Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo, określonego w propozycji uchwały, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2. Uczestnikami konsultacji mogą być następujące osoby i podmioty:

1) mieszkańcy obszaru rewitalizacji oraz właściciele, użytkownicy wieczyści nieruchomości i podmioty zarządzające nieruchomościami na tym obszarze, w tym spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe, społeczne inicjatywy mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa społecznego;

2) mieszkańcy Gminy Malechowo oraz właściciele nieruchomości inni, niż wymienieni w pkt 1;

3) podmioty prowadzące lub zamierzające prowadzić na obszarze Gminy Malechowo działalność gospodarczą albo działalność społeczną, w tym organizacje pozarządowe i grupy nieformalne;

4) jednostki samorządu terytorialnego i ich jednostki organizacyjne;

5) organy władzy publicznej oraz inne podmioty, realizujące na proponowanym obszarze rewitalizacji uprawnienia Skarbu Państwa - określani dalej wspólnie mianem „interesariuszy” w rozumieniu art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 9 października 2015 roku o rewitalizacji.

§ 3. 1. Ogłoszenie w sprawie przeprowadzenia konsultacji, którego treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia, będzie zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Malechowo oraz na stronie internetowej Gminy pod adresem http://www.malechowo.pl, a także na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Malechowo, w wybranych miejscowościach w terminie od 3 kwietnia do 10 maja 2024 roku. Informacja o prowadzeniu konsultacji społecznych opublikowana zostanie również w prasie lokalnej.

2. Termin rozpoczęcia konsultacji ustala się na dzień 3 kwietnia 2024 roku.

3. Termin zakończenia konsultacji ustala się na dzień 10 maja 2024 roku.

 § 4. 1. Konsultacje odbywają się poprzez:

 1) złożenie przez interesariuszy opinii i uwag w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo, złożonego za pośrednictwem:

a) wiadomości mailowej, skierowanej na adres e-mail: urzad@malechowo.pl,

b) pisma skierowanego na adres: Urząd Gminy Malechowo, Malechowo 22A 76-142 Malechowo, z dopiskiem „Projekt uchwały Rady Gminy Malechowo w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo”,

c) osobiście - poprzez złożenie pisma w Urzędzie Gminy Malechowo;

2) spotkań realizowanych za pomocą środków porozumienia się na odległość z interesariuszami rewitalizacji, na których zostaną omówione założenia ujęte w Regulaminie Komitetu Rewitalizacji, podczas których będzie możliwość wyrażenia uwag, opinii i propozycji. Spotkania odbędą się poprzez zalogowanie pod niniejszy link: https://szkolenia4cs.clickmeeting.com/konsultacjemalechowo

- w dniu 19 kwietnia 2024 roku o godzinie 14.00; 

- w dniu 26 kwietnia 2024 roku o godzinie 14.00.

3) zbierania uwag ustnych przez przedstawicieli podmiotu, prowadzącego konsultacje, które odbędzie się w okresie trwania konsultacji w formie osobistej w siedzibie Urzędu Gminy Malechowo.

2. Dokumentacja dotycząca przedmiotu konsultacji będzie dostępna:

a) w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Malechowo: www.ug.malechowo.ibip.pl,

b) na stronie internetowej Gminy pod adresem: www.malechowo.pl,

c) na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Malechowo.

§ 5. 1. Konsultacje przeprowadza zespół roboczy złożony z pracowników Urzędu Gminy Malechowo odpowiedzialnych za opracowanie projektu uchwały Rady Gminy Malechowo w sprawie określenia zasad wyznaczania składu oraz zasad działania Komitetu Rewitalizacji w Gminie Malechowo

 2. Z przeprowadzonych konsultacji sporządzony zostanie protokół, podsumowujący ich przebieg, a także uwzględniający wszystkie zgłoszone uwagi wraz z odniesieniem się do nich, który zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Malechowo.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Malechowo, na stronie internetowej Gminy Malechowo oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Malechowo.

 

Wójt Gminy Malechowo

Radosław Nowakowski

 

Dalsza część zarządzenia do pobrania w załączniku na dole strony.

Facebook X

Wyświetlania: 336

Załączniki:

Zobacz również