Przyjmowanie wniosków na świadczenie „Dobry start”

Jednorazowe świadczenie „Dobry Start” w wysokości 300 zł przysługuje raz w roku na dziecko uczące się w szkole, do ukończenia przez nie 20 roku życia. Dzieci niepełnosprawne, uczące się w szkole, otrzymają świadczenie do ukończenia 24 roku życia. Świadczenie przysługuje bez względu na dochód rodziny.
Od 1 lipca 2020 r. można składać wnioski o przyznanie świadczenia „Dobry start” drogą elektroniczną za pomocą systemu teleinformatycznego utworzonego przez ministra właściwego do spraw rodziny: empatia.mrpips.gov.pl, przez bankowość elektroniczną lub portal PUE ZUS.
Od 1 sierpnia 2020 r. wnioski przyjmowane będę w formie tradycyjnej (papierowej) w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malechowie.
Ostateczny termin składania wniosków upływa 30 listopada 2020 r. Wnioski złożone po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia.
Z uwagi na trwający w dalszym ciągu stan epidemii oraz w trosce o bezpieczeństwo oraz zdrowie Beneficjentów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Malechowie, prosimy o składanie dokumentów za pomocą portalu empatia.mrpips.gov.pl, PUE ZUS oraz bankowości elektronicznej, zaś zapytania prosimy kierować drogą e-mail na adres: wychowawcze@malechowo.pl bądź telefonicznie: 94 314 05 92.