ZAPROSZENIE do udziału w debacie nad Raportem o stanie Gminy Malechowo za rok 2024

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 z późn. zm.) Wójt Gminy co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy Raport o stanie Gminy za poprzedni rok.
Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia Wójtowi absolutorium. Raport jest rozpatrywany w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
Debata nad Raportem o stanie Gminy Malechowo za rok 2024 odbędzie się podczas XVI Sesji Rady Gminy Malechowo w dniu 30 czerwca 2025 r. o godz. 9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Malechowo, 76-142 Malechowo 22A.
W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie gminy składa do Przewodniczącego Rady Gminy Malechowo pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Zgłoszenia można składać u godzinach pracy Urzędu do dnia 27 czerwca 2025 r. do godz. 14:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Malechowo, 76-142 Malechowo 22A.
Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15.
O możliwości zabrania głosu decydować będzie kolejność zgłoszeń.
Do pobrania poniżej:
- wzór zgłoszenia do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie Gminy Malechowo
- wzór listy poparcia dla zabrania głosu w debacie
- Zarządzenie Nr 76/2025 Wójta Gminy Malechowo z dnia 30 maja 2025 r. w sprawie przedstawienia Radzie Gminy Malechowo „Raportu o stanie Gminy Malechowo za rok 2024”
- Errata do Raportu o stanie Gminy Malechowo za rok 2024
Przewodnicząca Rady Gminy Malechowo
(-) Magdalena Jadczak